30 april

Igår hjälpte Josse, Madde och jag till på auktion. Hela dagen gick åt men roligt hade vi! Körde Segway för första gången haha, riktigt svårt men samtidigt riktigt kul. Därefter blev jag och J avsläppta hos mig och en dusch senare slängde vi oss i soffan med duntäcke, smörpopcorn och hallonpaj för att se BB live. Äntligen åkte Tenny ut. Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är valborg. Jag är uppe med tuppen men har en sömnig J bredvid mig, ska snart väcka henne och göra iordning en stor frukost för att sedan ge oss ut på en powerwalk som start på dagen. Resten av dagen är också planerad men det får ni veta mer om senare. Ha världens bästa valborg nu!
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om din kenza 3 är jättekort i midjan? Den ser kort ut på modeller men din verkar perfekt! :)

2012-05-01 @ 23:28:35
Postat av: Sara

Svar: Förstår vad du menar, precis så tyckte jag också innan jag provade den i butik. Min som är storlek 36 är inte jättekort i midjan, fast lite kortare än "normalt". Lagom längd helt enkelt :)

2012-05-02 @ 16:57:29
URL: http://saramadsen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: