First day of school

Hade en mysig måndag i soliga Malmö med Goffe. Vi strosade rundor, fikade och pratade i mun på varandra eftersom vi inte setts på hela sommaren. Finaste tjejen alltså. I tisdags klev jag upp ur sängen, gick ner för trappan och slängde mig i soffan där jag stannade hela dagen. Precis så man ska spendera sista dagen på sommarlovet alltså. Och idag började "allvaret" igen. Kanske inte riktigt eftersom vi började 13.00 och slutade så fort vi fått vårt schema. Och resten av veckan ser rätt så lugn ut. Men på måndag rivstartar skolan och då är det också dags att sätta igång med projektarbetet. Känner mig faktiskt lite taggad, konstigt nog. I kväll ska jag mysa framför Halv åtta hos mig, Robinson och sen somna till Scrubs. Skönt

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: