22. midsommar

A year ago in Malta
 
Ligger just nu under duntäcket i min stora säng iklädd pyjamas och försöker klura ut hur blogg.se tänkte när de bytade och ändrade om hela sidan. Förvirrad tjej. Men mycket glad ändå, eftersom det är midsommar(!) och jag kommer att ha världens bästa dag men världens finaste vänner. Mina planer inför dagen/kvällen kommer jag inte berätta så mycket om just nu, det får ni reda på imorgon. För ett år sedan var jag i Malta, där jag firade midsommar med tre underbara tjejer. Även detta året ska vi fira tillsammans (+ många fler) och trots att vädret inte är samma som vi fick uppleva förra året så ska detta bli en perfekt dag. Ville mest kika in och säga hej, och glad midsommar, innan jag tar mitt pick och pack för att bege mig till J där festligheterna kommer att vara. Xxxx

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: