juni 13

Ligger i min stora säng med trötta ögon och en lurvig vit hund sovandes bredvid mig. Är i princip helt ledig imorgon, ska bara in vid tre tiden för att få reda på ett betyg. Vilket betyder att jag kan vara uppe hur länge som helst ikväll eftersom jag får en rejäl sovmorgon, men såklart är jag så trött att ögonen stängs lite mer för varje sekund. Varför blir det alltid så?

 

Idag har jag hunnit med mycket; först en skoldag med mycket inställda lektioner som jag bestämde mig för att fördriva i stan. Fick med mig lite fint hem. Har även sprungit rundor i några butiker med syster, ätit god mat, skypat med J i timmar, kollat fotboll + ätit popcorn och chokladbollar framför en film. Nu börjar jag inse mer och mer att jag snart har sommarlov. Ingen skola på tio veckor. Bara kunna umgås med vänner och familj. Vilken lycka!!
Postat av: Jennifer

Hej på dig roliga tjejen!

Är din blogg awesome? Då har du väl inte missat att jag har veckans awesome på min blogg?!

http://ourfanblog.blogg.se/2012/june/veckans-awesome.html#comment



Var med och få fler läsare söta du!

Puss!

2012-06-14 @ 21:04:49
URL: http://ourfanblog.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: