my room

Några bilder på mitt ljusa, mysiga rum.

 

I går eftermiddag plingade mobilen och ett sms senare var jag på väg till min Josefin. Där befann sig hela släkten eftersom de hade släktkalas. Vi stannade inte länge innan vi drog på fest. Riktigt lyckad hemmafest faktiskt. Hade väldigt roligt. När stämningen var på topp drog vi därifrån, jag hem till min sköna säng och de andra hem till sig. Tur jag trotsade allergin och stack ut ändå.

 

Åt precis en bakad potatis med smält smör och bacon, SÅ himla gott. Har också hunnit plugga två timmar redan vilket är hur skönt som helst. Ikväll blir det tacos med familjen och sen ska jag övningsköra till min Martin. Ska se BB live hos honom, som de flesta söndagar. Hur mysigt som helst.

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: