super bowl 2012


 

Fredagen blev riktigt lång. Dagen började som sagt med nationella i engelska och resten av skoldagen var lugn. Efter skolan mötte jag upp J för att äta thaimat och sedan gå mot Arenan för att se Lunds årliga Super Bowl. Samma sköna stämning och resultatet blev vad vi hoppats på, POLHEM vann. Glada och taggade gick vi därifrån och tog bussen till Lödde för att först äta pizza och sen dra på fest. Där var det inte så mycket drag så vi tog oss hem efter bara någon timme. Somnade så fort jag la mig i sängen. Min egen säng. Skönt eftersom jag var så otroligt trött.

 

Denna lördagsmorgon vaknade jag av kliande ögon och näsa; pollenallergi. WHY me? Jag som aldrig varit allergisk förut. Gick direkt upp för svälja en tablett och få mat i magen. Samtidigt kollade jag genom BB avsnitt som jag missat. Kom precis in efter att ha legat i bikini i trädgården i max 5 minuter. Solen lyser men det blåsten drar ner temperaturen rejält.. Ser ut som att min dag kommer fortsätta soffliggande och sen får jag se vad som händer.
Postat av: Henrik Olsson

Hoppas att det gick bra på provet! :)

2012-05-06 @ 14:27:59
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: