saturday

Gamla stan i Stockholm

Hoppade på bussen vid 17 igår, där redan två taggade tjejer satt för att ta oss till Goffe. Där fixade vi oss och taggade till för födelsedagsfirande. Efter det satt vi ute i kvällssolen medan vi väntade på maten och spelade spel samtidigt som vi bara snackade skit. Med mat i magen begav vi oss mot bussen igen och hoppade av stationen efter där en lada full med vänner väntade. GRATTIS fina Lovisa och Philip! Riktigt rolig kväll som slutade i sängen hos Martin, så himla mysigt att avsluta en bra kväll i min pojkväns famn.

 

Eftersom det blev all in igår, så känner jag mig mer sugen på filmkväll med godis + min familj än ännu en partynatt. Ikväll var egentligen planerna att fira ännu en vän som blivit 18, men eftersom alla ska dra ut efteråt och jag som inte har åldern inne får ringa efter skjuts hem så lockar faktiskt en lugn hemmakväll mer idag.

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: