wonderful day

 

Det blev en lugn dag igår eftersom jag haft fullt upp hela helgen. Grillat till middag i den varma kvällssolen (!) och sen mys med pojkvännen framför big brother + popcorn. Denna långhelg kunde inte fått ett bättre avslut. Idag valde också solen att vara framme hela dagen så några av dagens lektioner fick bli utomhus. Underbart väder! Korkat att välja jeans när termometern står på 20+ bara, så imorgon får jag nog hoppa i ett par shorts.

 

Morfar åkte hem imorse, vilket såklart är tråkigt. Får hoppas han har glömt någonting och därför måste åka ner här snart igen hehe.. Min eftermiddag spenderar jag i bikini i trädgården med min lilla hund och skolböcker som sällskap. Ska slänga mig i soffan sen för att kolla igenom alla avsnitt av roliga serier jag missat denna helgen. Mamma och jag ska laga något gott till middag eftersom vi är ensamma då resten av familjen är ute på andra äventyr. Ser redan fram emot helg, underbart att denna skolveckan är så kort.

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: