24. Monday

Idag ska bara mysa mig genom min måndagskväll. Mår fortfarande inte helt bra, så tänker inte lyfta mig från soffan alls. Slutade tidigt idag men fortsatte med skolarbete så fort jag kom hem. Två timmar på projektarbetet gjorde skillnad och nu känns det himla skönt. 19.30 ska jag slå på tv4 och kolla vilka roliga filurer som är med i Halv åtta hos mig denna vecka. Sedan ska jag slå på The vampire diaries och se ett avsnitt eller två. Eller tre. Nej. Måste följa Josses råd och kolla max ett avsnitt om dagen. Ska försöka dra ut på det så mycket som möjligt till säsong 4 börjar sändas. Även om det kommer bli svårt...
 
Måste förresten också dela med mig av hur min myyysiga helg såg ut. Skräckfilms fredag med favoritgänget och godis från Hemmakväll var en perfekt start på helgen. Lättskrämda satt vi, ensamma, i mörkret i ett stort hus och kollade skräckfilm efter skräckfilm. Just like old times... Finaste tjejerna. Lördagskvällen gjorde Martin underbar med film och kärlek. Somnade i min favoritfamn även igårkväll ♥

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: