Min lördag

Ligger nergosad under täcket på ett av mina favoritställen här på jorden; i sängen. Rummet är fullt av levande ljus och från högtalaren spelas bland annat Skinny love - Birdy. Njuter av lördag och ledighet. Såhär tänker jag fortsätta hela kvällen, bara mysa. Det behövs ibland. Rätt så ofta faktiskt. Mys med vännerna behövs också väldigt ofta, och det var precis det jag fick igår. Restaurangbesök med planetens finaste(!) tjejer. Fredagsmyset fortsatte hos kära Lisen, där vi satt och snackade om allt mellan himmel och jord samtidigt som vi tryckte i oss godis. Vad vore jag utan er egentligen?
 
Tänkte förresten också berätta att jag har lite planer för bloggen min, så uppdateringen kommer inte vara den bästa ett tag framöver. Det är allt jag säger än så länge. Mer får ni veta om några dagar. Håll utkik!
Postat av: Lisen

Tack för i fredag min vackra!
Och nej jag accepterar inte att du inte bloggar :*

Svar: Haha underbaring!! Har stora planer för bloggen, så oroa dig inte ;)
sara

2012-09-30 @ 10:56:50
URL: http://lovisakarolina.devote.se

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: