wednesday 14/3/2012

Fortsätter denna onsdag precis likadant som jag gjort de senaste dagarna: i soffan. Är definitivt på bättringsvägen, får behålla all mat jag stoppar i mig så det är mest huvudvärken som är problemet nu. Mamma som inte heller mår hundra är också hemma med mig, väldigt mysigt så klagar inte. Torsdag imorgon, vilket betyder att jag är ledig (= en extra dag att vila på) och det är toppen för jag vill absolut inte missa det fredagen har att erbjuda hehe... Spricker snart av längtan! Men mer om det sen. Förresten så verkar det som att våren äntligen har kommit för att stanna. Många plusgrader, sol och fågelkvitter. Det är nog bäst att jag tar ut min Ben and Jerry ur frysen och placerar rumpan i en solstol. UNDERBART

 

Vaniljyoghurt med crunchies och torkade bär till frukost.

 

Vad är en onsdag utan en burk half baked? Mmmm..

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: