wonderful world

Vaknade 1,5 timme innan klockan ringde idag. Hur är det möjligt? Fast när det är lov så får man faktiskt sova mitt på dagen också hehe. Har både hunnit med att boka tid för klippning och att tjäna en slant genom att dammsuga. Även om det tar emot, så måste jag verkligen klippa mig. Det är inte bara slitet i topparna utan mitt hår är för tjockt också.. Aja, det växer ju ut igen som tur är. Nu ska jag laga nudlar (♥) samtidigt som jag lyssnar på Adele (♥). Sen ska jag nog kolla vad som försiggår i Big Brother huset. Kvällen kommer bli mysig: godis, popcorn och film i min stora säng. Fan jag måste sluta säga mysig. Överanvänder ordet. Ha världens MYSIGASTE lördagskväll kära ni.

 


Sämst kvalitet på blogg.se..
Postat av: Alexandra

Ja visst var dom snygga!

Bra blogg du har, söt tjej! :D

2012-04-03 @ 15:42:45
URL: http://typaleix.blogg.se/
Postat av: LINDAS

Ja visst är dom!:-)



gillar byxorna!

2012-04-03 @ 15:42:51
URL: http://lindabac.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: