Saturday

Efter några mysiga dagar vid stranden ligger jag hemma i soffan och har sett det sista avsnittet av Ringer. Igårkväll blev det mys med pojkvännen och i morse var det dags att säga hejdå. Att inte träffa honom på två veckor kommer bli riktigt jobbigt. Hatar att säga hejdå. Men som vanligt ska man se allt från den ljusa sidan, och två veckor med världens bästa tjejer i Magaluf är ingenting jag klagar över. Värmen, stranden, maten, shopping och alla utekvällar. Åh. Imorgonkväll sätter jag mig på flyget med två favoriter och anländer till Mallorca någon gång mitt i natten. På måndag kommer resten av gänget ner. Längtar sååå. Men jag kommer ingenstans utan att packa, så kanske bäst att jag börjar nu. Ha en mysig lördag kära ni
Postat av: Lovisa

Wohooooo!! :*

2012-07-28 @ 16:21:29
URL: http://lovisakarolina.devote.se

Kommentera här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din Blogg:

Kommentar: